Interjú (2011)
Era 2012.03.10. 12:40
2011 Októberi interjú a GamesPlant-project indításáról és a még magára várató második rész pár tervezett résszletéről
Az Interview eredeti nyelven (angolul): http://www.moddb.com/games/nexus-the-jupiter-incident
A fordítás:
- Miképp döntöttetek a Gamesplant mellett?
- (Mike Horneman) Egy ismerősöm bemutatta nekünk a site vezetőit és úgy gondoltuk, ez egy tökéletes hely lenne az ügyünknek.
- Mi lesz a történet lényege?
- (Anga Attila) Természetesen nem akarok túl sok mindent felfedni a történetből - érthető okokból.
A történet a Naprendszerben kezdődik. A Vardrag konföderációba vezető féregjárat összeomlott, így újra itt ragadtunk; az új, IP hajtóművekkel a multik kiterjedtek az egész rendszerre, küzdve egymással a bolygók, holdak, nyersanyagok birtoklásáért.
Ekközben a ritka értéknek számító Psis-ek szintén nagyon keresetté váltak, képességeik miatt. Legtöbbük multiknak dolgozik a legtitkosabb kutatóállomásokon.
Cromwell egy kutatást vezet pár "régi barátunkhoz" hasonlóan, amiben egy csillagközi utazásra alkalmas hajtóművet fejlesztenek, eddig sikertelnül.
Ekkor kezdődik a baj: a kutatóállomásokat megtámadják sorra, túlélőket sem hagyva. Mi történt velük? Ki vagy mi tette ezt? Van valami kapocs ezek közt az állomások közt?
- A nexus bizonyára egy újabb típusú Engine-t fog használni, ez miben fog a Nexus 1-től eltérni?
- (Anga Attila) Havok's Vision-t használunk. az eredeti Nexus engine-je egy mestermunka volt, de már több, mint 8 éves, tehát egy újgenerációs legalább kellene majd hozzá.
- A cél 400 000 Euro (= 100-130 millió forint), gondoljátok, hogy ez elérhető? Jelenleg csak 8%on állunk.
- (Mike Horneman) Igen, hiszen még elég sok idő van és úgy tervezzük, több infót kiadunk és anyagot a folytatásról, amíg el nem érjük egyszer a végösszeget.
- Van B-terv is arra az esetre, ha a Gamesplant projekt mégsem hozná meg a várt összeget?
- (Mike Horneman) Nos, elég sokan kapcsolatba léptek velünk, támogatók, akiket érdekelne a projekt és dolgoznénak velünk szívesen, hogy a piacra dobjuk ezt a címet, így sok alternatív terv van....
- Milyen platformra lesz a játék?
- (Anga Attila) Csak is PC-re. A konzol még tudná a grafikát kezelni, de az irányítással már nagy gondok adódnának.
- Mekkora lesz a Mod-támogatás?
- (Anga Attila) Célunk, hogy minnél nagyobb szabadságot adjunk a mod-olóknak, minnél több lehetőséget.
- Tervezitek nyilvánosságra hozni a Nexus 1 forráskódját
- (Anga attila) Nem.
- Vissza fog térni az Angelwing a Nexus 2-ben?
- Természetesen! Marcus lesz továbbra is a kapitány, habár Angelt 25 éve nem látta senki...
- Sokan szeretnék látni Skirmish módot a játékban, Terveztek ilyesmit?
- Jelenleg nem tervezzük, a multiplayerben is csak kisebb változtatásokat szeretnénk.
- Mikor lesz a játék kiadva?
- Amint elkészül.
Hogy fognak a Tervezők harcolni a játékban?
- (Anga Attila) Amint az első játékban megtudhattuk, ők a felelősek az "mesterséges istenek" megteremtéséért, akik aztán túlnőtték őket. Csak egy kis csapat menekült meg, a hajón, amit Angelwingként ismerünk, s próbált megteremteni egy új "fegyvert", Angelt....
Mi történt a hátrahagyott Tervezőkkel? Mind meghaltak, valóban? Vagy talán páran még megmenekültek? A játék minden kérdésre választ ad majd.
|